Een fijn thuis betekent voor bewoners dat alles gewoon werkt en er netjes uitziet. Geen lekkage en geen haperende kraan. Het betekent ook dat mensen weten wie ze moeten bellen als er iets stuk is en dat het snel opgelost wordt. Opdrachtgevers kunnen erop vertrouwen dat wij dit volledig verzorgen, kwalitatief werk leveren en huurders een goed gevoel geven: van het allereerste contact tot de nazorg.
Door resultaatgericht samen te werken met onze opdrachtgevers en data goed vast te leggen én te analyseren, maken we bovendien flinke stappen richting voorspellend onderhoud (predictive maintenance). Zo besparen we samen op de kosten en voorkomen we onnodige overlast voor bewoners.
Verhuurklaar opgeleverd
Mutatieonderhoud gaat om het creëren van een frisse start voor elke nieuwe huurder. Van reparaties tot schilderwerk en andere essentiële renovaties, we streven ernaar om efficiënte mutaties uit te voeren met een ongeëvenaarde aandacht voor kwaliteit. Door de woning in optimale staat te brengen, garanderen we een naadloze overgang en bieden we de nieuwe huurder direct een comfortabele en veilige woonomgeving om van te genieten.
Onze vakmannen kunnen álles repareren
Ons klantcontactcentrum speelt een belangrijke rol
Bewoners kunnen ons rechtstreeks bellen met reparatieverzoeken. We weten met wie we te maken hebben, we kennen hun woningen en we nemen de tijd voor de problemen die er spelen. Dit zorgt vaak al voor een enorme geruststelling. Het stellen van de juiste diagnose kan een ingewikkelde puzzel zijn. Onze mensen zijn daarom naast vriendelijk en hulpvaardig ook technisch onderlegd. We weten precies wat we moeten vragen, zodat we meteen de juiste vakman kunnen inplannen en deze goed voorbereid op pad gaat. Soms vinden we het beter eerst een technisch specialist te sturen. Een lekkage kan zomaar betekenen dat het halve dak vervangen moet worden. Dan stemmen we dat natuurlijk eerst goed met de corporatie af.
Het zit in kleine dingetjes