Wij zijn al 55 jaar een vertrouwd gezicht in veel buurten in Noord-Holland en daarbuiten

Wij doen het onderhoud aan jouw woning: reparaties of groot onderhoud. In opdracht van jouw woningbouwvereniging, VvE of verhuurder verzorgen wij het onderhoud aan jouw woning.

Ons klantcontactcentrum

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur voor het doorgeven van storingen en reparatieverzoeken. Wij vragen goed door, zodat we de juiste vakman met de juiste onderdelen kunnen sturen. De afspraak plannen we meteen in.

Let op: met elke opdrachtgever hebben wij andere afspraken. Daar moeten wij ons natuurlijk aan houden. Niet alle werkzaamheden vallen onder de woning, soms moet je als bewoner een reparatie zelf (laten) uitvoeren. Hoe dat voor jouw woning is geregeld, staat in het huurcontract. Heb je hier toch vragen over, mag je ons natuurlijk altijd bellen.

Heb je eerst nog vragen?
Bel gerust met Amber Scholten

Voor spoedgevallen zijn we 24/7 bereikbaar.

088 000 49 00 

Wat is spoed?

Een spoedgeval is bijvoorbeeld een grote lekkage, een gaslucht of een andere onveilige situatie. Denk aan loshangende geveldelen die een gevaar op kunnen leveren voor uzelf of de omgeving.

Ook voor noodreparaties na een inbraak mag je ons altijd bellen.

Renovatie of groot onderhoud
Onze projecten bij bewoners thuis.
Wordt er binnenkort groot onderhoud uitgevoerd aan jouw woning? Hieronder vind je alle informatie over onze aanpak. Voor vragen kan je terecht bij onze bewonersbegeleiders.
  1. Kennismaken
    1. Je ontvangt een brief van de woningcorporatie over de geplande werkzaamheden. Daarna nodigen we je uit voor een informatiebijeenkomst in de buurt. Daar kan je al je vragen stellen.
  2. Draagvlak
    1. Bij het aanbrengen van energetische verbeteringen moet minstens 70% van de bewoners in jouw wijk of portiek toestemming geven. Alle informatie over de werkzaamheden, de verbeteringen en de eventuele huuraanpassing krijg je netjes in een boekje. Daar zit ook het toestemmingsformulier bij. Is er iets onduidelijk? Of zit je nog met vragen? Dan maken we een belafspraak of komen we gewoon even langs.
  3. Voorbereiding
    1. We plannen huisbezoeken om in iedere woning de situatie te bekijken. We nemen de tijd om je ook goed uit te leggen wat we allemaal gaan doen en wat we van jou als bewoner verwachten. Het leeghalen van de berging bijvoorbeeld, of het tijdelijk weghalen van de gordijnen. Als het nodig is, regelen we een grote vuilcontainer in de wijk. Of helpen we een handje. Op basis van onze bevindingen in de woning, kunnen we een precieze planning maken. Die krijg je minimaal twee weken voor we aan de slag gaan. We zorgen voor afdekzeilen tegen het stof en bespreken de laatste puntjes. Twee dagen voor we starten, bellen we nog even om te checken of je er helemaal klaar voor bent!
  4. Uitvoering
    1. Het is zover. We gaan aan het werk. Onze vakmensen zijn vroeg op pad, maar we houden altijd rekening met persoonlijke situaties en individuele wensen. Ben je bedlegerig of heb je kleine kinderen die ’s middags slapen? Dan proberen we daar een oplossing voor te vinden. De uitvoerder en de bewonersbegeleider komen regelmatig even kijken of alles goed gaat. Aan het eind van de dag ruimen we al het gereedschap netjes op. We zijn bij jou te gast en zo gedragen we ons ook.
  5. Oplevering
    1. Als we klaar zijn leveren we het werk netjes op. De uitvoerder loopt samen met jou een rondje. Zijn er nog opleverpunten of is er schade? Dan pakken we dat meteen op. We nemen ook de gebruiksaanwijzing van de nieuwe installaties met jou door en geven je een flyer met belangrijke tips voor het gebruik, de schoonmaak en het onderhoud.
  6. Nazorg
    1. Heb je na het afronden van de werkzaamheden nog vragen? Dan mag je ons natuurlijk bellen. Soms is het een vraag voor jouw woningcorporatie, dan verwijzen wij je door. We werken intensief samen om jou zo goed mogelijk te helpen.
  7. Heb je vragen?
    1. Loop gerust binnen bij het informatiepunt in jouw wijk of op de bouwplaats. Onze uitvoerder en bewonersbegeleider zijn daar vaak te vinden. Ook organiseren we regelmatig een spreekuur.
Contact

Heb je vragen?
Wij staan je graag te woord!

+31 (0)88 000 49 00